lördag 29 augusti 2015

GOOD MORNING TO YOU
















GOD MORGON

Söndag & härligaste Morgonen på veckan

Klar luft och Solsken

har varit ute i trädgården och plockat mig lite skira blommor till frukostbordet

min nyplanterade kaprifol jag köpte på Zetas har äntligen börjat blomma

gillar den här sorten men små vita blomma

kommer bli så fint när den börjar klättra upp på vår veranda


nu blir det  långfrukost och skön läsning i min nya fina bok från Marlene Birger

MOVE and WORK

har önskat mig den så länge och nu slog jag till

helt underbara bilder och massor av härlig inspiration


*

ha nu en härlig dag fina vänner


njut av Solen !


K R A M




ps...Kuddar i soffan Himla ..Day .. Tine K.. och det randiga PB home..Bok Marlene Birger ..vita skrivböcker i skinn PB home..Pensel antik ..Tygböcker Tell me more .. urna i fönster PB home svart korg i fönster DAY home ..I padfodral oxå DAY ..soffan kommer från Sits med egensytt överdrag ..

och allt är förstås från egna butiken CEinne.ute ( för utom Boken .. den är köpt i Marlene Birgers butik på Bibloteksgatan , Stockholm ...) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar