fredag 7 augusti 2015

FREDAGSKVÄLL



 
- Sommarsallad -




 
 
 
 
 
Hej Fredagskväll
 
en vacker kväll med middag på verandan
 
njöt av mitt nymålade räcke ( blev så bra !)
 
& en sommrig sallad med nektariner , pinjenötter och motsarellaost
 
 grillad Oxfile` till det
 
och ett glas isvatten
 
sparar mig inför morgondagen
 
då lämnar jag killarna hemma och sticker till Nyköping
 
Det väntas nämligen  Bröllop
 
då en av mina kusiner gifter sig
 
 
så nu säger jag God natt och kryper ner i sköna bingen
 
måste ju få min skönhetsömn .. hi hi ..
 
 
*
 
_______________
 
k r a m i s
 

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig fredagkväll! Du behöver ingen skönhetssömn. Du är vacker som du är, sköna du!

    SvaraRadera
  2. Tack för dom snälla orden
    kram Cici

    SvaraRadera
  3. Tack för dom snälla orden
    kram Cici

    SvaraRadera