tisdag 11 november 2014

TIDIG NJUTNING . . .





. . . p å   S o f f b o r d e t . . .




. . . N y a     K u d d a r   . . .






. . . i V å r t   V a r d a g s r u m . . .





. . .  F ö r s t a   l i l l a   H y a c i n t e n . . .





S T Ä M N I N G

fixar lite nytt här hemma

Kuddarna från Design By med Zig Zag mönster har fått flytta in

gillar dem !

&

Tänk vad lycklig man kan bli av årets första lilla knubbiga Hyacint

den pryder nu vårt Soffbord

kunde inte hålla mig längre

det är ju trots allt bara 18 dagar till första Advent...

I butiken har vi fyllt på med massor av underbart fina Adventsaker

Jag har faktiskt bestämt mig för att i år ska jag gå ut tidigt och njuta Ordentligt !

har faktiskt börjat med Julmust oxå

man har ju inget att förlora ... får bara njuta lite mer ..

det behöver Vi tycker Jag 


*

Fin Dag Alla Fina 


___________________________


ps... kuddar från Design By ..Day home .. Himla ..Lampa Ay Illuminate ... soffa Sits ...Vägglampa By Rydens ...skrivböcker PB home & Vas  ...Urna Antik ...Rottingstol Formission Ceannis...Quiltar Day home ...New York tavla David Erenstråhle ...Det mesta från egna butiken CE inne.ute ...




6 kommentarer:

  1. Vad fint du har!!!

    SvaraRadera
  2. Såå fint du har Cici!
    Man vill ju bara flytta in:)

    Kram Lena ("matlena")

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga Lena ! Hoppas allt är bra med dig . Mysig advent ! Kram C

      Radera
  3. Du har verkligen den rätta känslan. Skulle gärna njuta där med dig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dom snälla orden ! Kram Cici

      Radera