tisdag 26 augusti 2014

MIN LILLA PLATS ...




 
 
 
 





 
 
 
Sensommar eller Höst ? eller Mitt i  Mellan ...
 
Känner alltid lite Vemod i kroppen när Sommaren går mot sitt slut
 
känns att Lugnet börjar lägga sig
 
Naturen rustar ner ...
 
Gillar ju Hösten när den väl kommer
 
vill bara suga ut det sista ur Sommaren först...
 
&
 
visst är det Vackert nu
 
Idag har jag varit ledig och varit till Mormor  .. hon blir så Glad när jag kommer ..
 
känns bra att varit där
 
vi gick på promenad och hittade fina Karl Johan svampar
 
som blev till goa kvällsmackor tillsammans m kantareller
 
*
 
Ikväll så har vi varit på Cirkus , Liten och Jag
 
Alltid lika festligt ,eller hur !?
 
Akrobater och Sockervadd , Sågspånsdoft , Cirkusdjur och Popcorn...
 
Gillar det .
 
 
 
Det var min dag det
 
 
 
Kan äntligen visa vårt växthus på bild efter att ha rensat bort alla maskrosor
 
 som trivdes väldans bra i bland stenplattorna... gud så skönt nu  när det är gjort...
 
 
 
god natt !
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar