söndag 29 juni 2014

LOVE MARLENE B.



 
 
 




 
 
 
 
Hej Fina !
 
Söndag och nyss hemkommen
 
 efter trevligt barnkalas på landet
 
känner mig lite trött efter Lördagskvällens festligheter
 
Tjejkväll i går med Fest och trevlig Utekväll på lokal
 
hör inte till vanligheten när det gäller mig
 
det var flera år sedan sistens..
 
dansade till fötterna värkte
 
men så Kul vi Hade
 
*
 
 
Visar lite bilder från gårdagens Outfit
 
Älskar
 
 min nya fina Topp från Marlene Birger
 
ett litet fynd jag gjorde på rean
 
måste erkänna att jag sällan fyndar
 
men ibland så...
 
 
&
 
mina nya Skor
 
så Kär i dem
 
Kommer bli mina  Favoriter i Sommar
 
nu ska Jag ta och kura upp mig i soffhörnet med en gosig filt
 
  tända ljus och lite gott att äta
 
 
Mysig Söndagskväll
 
 till Er
 
 
Kram.
 
 
______
 
 
*
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar