onsdag 11 juni 2014

MIN STIL...

 
 
 
 
 

Lite bilder från vår övre hall ... har gjort om lite på tavellisterna..



 
 
 
 

 


 
 
 
 
 
 
 
 
Lite KÄR.
 
I min Nya Sjal från danska Beck Söndergaard
 
fullkomligt ÄLSKAR den
 
men sitt handprintade Mönster... vit med svart...
 
min Stil
 
det blev Kärlek vi första ögonkastet
 
Gillar  när man köp något och känner det där pirret...när man blir sådär supernöjd...
 
 
Kan lova att den kommer användas flitigt när Jag åker till Köpenhamn i helgen
 
det väntas Champagne mingel och roligt Inköp för Hösten hos Tine K
 
och så ska vi njuta av Danmark såklart
 
 LÄNGTAR.
 
________
 
 
*

4 kommentarer:

  1. Hälsa till underbara Danmark :-) Har samma sjal och älskar den. Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte på dig ... Danmark är ju så Underbart !
      kul med sjalen Också ...vi hörs Kram C

      Radera
  2. Åh jag förstår att du älskar sjalen så fin som den är!
    Väldigt fint i hallen oxå så snyggt med vitt och svart!

    Ha det gott!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Lotta !
      visst är det fint med vitt och svart . man tröttnar nog aldrig på det...
      ha det gott Kram Cici

      Radera